sobota, 12 maja 2012

Na początek Louis...


Wraz z moją przyjaciółką postanowiłyśmy założyć bloga o naszej wspólnej pasji, jaką jest moda.
Będziecie mogli tu ujrzeć stylizacje naszego pomysłu, a także inspiracje, którymi chciałybyśmy się z Wami podzielić.

Zaczniemy od kilku słów o nas abyście mogli nas lepiej poznać...

O Emm:
Interesuję się wieloma rzeczami, wkrótce się o tym przekonacie. Zacznę od fotografii, to coś, czemu poświęcam możliwie najwięcej czasu. Mam nadzieję, że niedługo będziecie mieć szansę zobaczyć kilka zdjęć mojego autorstwa.
Powinnam też wspomnieć o jeździe konnej. Trenowałam przez dłuższy czas a teraz przygotowuję się do posiadania własnego konia.
Nieodłączną częścią mojego życia są psy, a dokładniej przedstawiciele rasy border collie. Z moją ukochaną Luką trenuję agility i frisbee.

O Łucji:
Doszłam do wniosku,  że najciężej pisać o sobie samym, ale...
Niektóre pasje niestety zaniedbałam, mam na myśli taniec towarzyski czy rysunek, ale mam nadzieję, że niedługo do nich powrócę.
Kilka tygodni temu odkryłam uroki porannego joggingu i sprawia mi to dużo przyjemności. 
Często dobrym sposobem na relaks jest dla mnie czytanie, mam nadzieję, że nie uznajecie tego za "unfashionable" ? ;)
Moją pasją jest też dobre kino. Ostatnio urzekła mnie Audrey Hepburn.

Jest też kilka rzeczy za którymi obydwie przepadamy.
W wolnym czasie oczywiście "Gossip Girl", rzadziej "Skins". O zainteresowaniu joggingiem już wiecie.
Nie musimy chyba wspominać o fascynacji modą, bo dowodem na nią jest właśnie ten blog...

Nieprzerwanie zachwycamy się najnowszą kolekcją Louis Vuitton wiosna/lato 2012. Pastelowe koronki i kołnierzyki to coś, w czym nie tylko Kate Moss wygląda nieziemsko.



A co Wy sądzicie o tych projektach? Komentujcie, oceniajcie, jesteśmy bardzo ciekawe Waszych opinii!


Mamy nadzieję, że nasz blog przypadnie Wam do gustu i będziecie go często odwiedzać! Polecajcie znajomym ten adres. Chcemy, żeby było nas jak najwięcej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz